آموزش جلوگیری از انتشار مطالب تکراری در وب سایت

بازدید: 2026 بازدید

با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان . دوستان عزیز همانطور که همه ی شما می دانید انتشار مطالب تکراری در سئو وب سایت های وردپرس شما موثر می باشد و اگر شما مطالب تکراری را در وب سایت خود منتشر کنید ، نتایج منفی را بازخورد می کنید که این برای شما و سئو وب سایت شما مضر می باشد ، پس شما مدیران باید دقت نمایید که مطالبی را که نویسنده های شما می نویسند ، تکراری باشد و از انتشار نوشته های تکراری جلوگیری کنید . قطعا انجام این کار و بررسی تک تک مطالب برای شما مدیران سخت می باشد و شما نمی توانید تمام وقت خود را صرف نمایید تا تمامی مطالب وب سایت وردپرس خود را در تمامی زمینه های مختلفی که منتشر می شود ، تکراری نباشد، پس شما عزیزان با این آموزش وردپرس همراه من باشید ، تا به شما دوستان افزونه ی وردپرس را معرفی کنم که این امکان را به وب سایت شما می دهد که از انتشار مطالب تکراری جلوگیری کند .

آموزش جلوگیری از انتشار مطالب تکراری در وب سایت

دوستان در این مطلب افزونه ای را معرفی می کنم که به شما اجازه می دهد از انتشار مطالب تکراری در وب سایت وردپرس خود جلوگیری کنید ، افزونه super post cleaner یک افزونه کاربردی است که به شما نویسنده ها و مدیران کمک می کند تا مطلب تکراری در وب سایت خود منتشر نکنید !!!!! عملکرد این افزونه به این صورت است که این افزونه عنوان پستی که شما قصد انتشار آن را دارید با پست های قبلی که در وب سایت وردپرس شما منتشر شده است ، بررسی می کند و اگر عنوان مطالبی که شما قصد انتشار آن را دارید ، در مطالب قبلی که در وب سایت شما منتشر شده است وجود داشته باشد ، از انتشار مطالب جلوگیری می کند و شما دوستان با دریافت و نصب افزونه در وب سایت خود نشان می دهید که وب سایت شما دیگر duplicate content ندارد و از ایجاد تاثیرات منفی مطالب تکراری در سئو وب سایت خود جلوگیری می کنید .

دوستان عزیز شاید شما بگویید که در وب سایت خود مطالب زیادی را منتشر کرده اید و از این افزونه قبلا استفاده نمی کردید ، حال ایا این افزونه مطالب تکراری وب سایت شما را که قبلا منتشر شده است را حذف می کند ؟ جواب این سوال مثبت است ، شما اصلا نگران نباشید زیرا با نصب این افزونه در هنگام انتشار یک مطلب و بررسی آن ، این افزونه مطالب قبلی را بررسی می کند و مطالب تکراری وب سایت شما را حذف می کند ، به همین راحتی !!!!! نصب این افزونه در وب سایت وردپرس خود ، از میزان کارهایی که یک مدیر باید انجام دهد را کاهش می دهد .

خب حال نوبت به دریافت این افزونه می باشد ، که شما دوستانی که می خواهید از انتشار مطالب تکراری در وب سایت وردپرسی خود جلوگیری کنید ، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و افزونه را دریافت نمایید :
دانلود افزونه super post cleaner
شما پس از این که افزونه را دریافت نمودید ، باید فایل افزونه در پنل وب سایت وردپرس خود نصب نمایید و پس از بارگذاری کامل افزونه ، افزونه را فعال نمایید ،تا بتوانید به تنظیمات این افزونه وردپرس دسترسی داشته باشید ، این افزونه تنظیمات خاصی ندارد .

دوستان عزیز من در این مطلب چندین بار مزیت و عملکرد نصب این افزونه را تکرار کردم ، به دلیل این که انتشار مطالب تکراری تاثیر بدی بر روی سئو بود سایت های شما می گذارد ، پس به پیشنهاد من ، شما دوستان این افزونه را دریافت نمایید و در وب سایت خود نصب کنید . این آموز ش افزونه کاربردی وردپرس در همین جا به پایان می رسد ، از همراهی شما دوستان تا انتهای این آموزش سپاسگزارم ، با اموزش های بعدی وردپرس همراه من باشید .

 

منبع:  bigtheme

مطالعه بیشتر