ساخت مجدد تصاویر شاخص وردپرس بصورت دسته جمعی

بازدید: 2053 بازدید

ساخت مجدد تصاویر شاخص وردپرس بصورت دسته جمعی

استفاده از تصاویر در وب سایت امری بسیار مهم و تقریبا ضروری است . گاهی اوقات پیش میاد که ما قصد تغییر قالب وب سایت رو تغییر میدیم اما بعد از تغییر قالب شاید به این مشگل برخورده باشید که اندازه های تصاویر شاخص با قالب جدید سازگار نیست و قالب به هم ریخته . حالا برای شما این سوال پیش میاد که راه حل چیه؟ ساده ترین و بهترین راه برای بازسازی تصاویر در وردپرس به صورت دسته جمعی استفاده از افزونه regenerate thumbnaill است . امروز قراره نحوه کار با این افزونه و نحوه بازسازی تصاویر شاخص به صورت دسته جمعی در وردپرس رو به شما آموزش بدیم پس با درس وردپرس و آموزش ساخت مجدد تصاویر شاخص وردپرس بصورت دسته جمعی  همراه باشید .

آموزش افزونه regenerate thumbnail

افزونه ای که امروز قرار باهاش کار کنیم regenerate thumbnail نام دارد. این افزونه یکی از بهترین و قوی ترین افزونه های موجود برای بازسازی تصاویر دروردپرس به صورت دسته جمعی است . برای نصب افزونه با دکمه صفحه افزونه پایین مطب به افزونهمراجعه کنید یا به پیشخوان خودتون در وردپرس برید و به مسیر افزونه ها ->> افزودن مراجعه سپس از فیلد جست و جوی افزونه ها عبارت regenerate thumbnaill رو سرچ کنید .

بعد از نصب افزونه گزینه Regen. Thumbnails به منو ابزارها اضافه میشه . بعد از کلیک روی Regen. Thumbnails وارد چنین صفحه ای میشید :

ساخت مجدد تصاویر شاخص وردپرس بصورت دسته جمعی

با کلیک روی دکمه  Regenerate All thumbnails صبر کنید تا نوار پیشرفت به ۱۰۰ درصد برسه بعد از اتمام نوار پیشرفت  تمامی تصاویر شاخص وب سایت شما که سایز  غیر استاندار  دارند بازسازی میشوند .

اگر هم تصویر خاصی مد نظر شما هست که قصد بازسازی اون رو دارید به منو کتابخانه چند رسانه ای برید و تصویر مورد نظر رو انتخاب کرده و از منوی بالای صفحه روی گزینه  Regenerate thumbnails کلیک کنید تا تصویر بازسازی شود .

مطالعه بیشتر