دانلود فونت sans از sinkinsans

نوع فایل
TTF
حجم فایل
1 مگابایت
تاریخ انتشار
۲۳ مرداد ۱۳۹۷
تعداد بازدید
3524 بازدید
0 تومان

دانلود فونت sans از sinkinsans

دانلود فونت sans

دانلود رایگان مجموعه فونت انگلیسی و ساده sinkinsans از سری فونت های سنس که بسیار پرکاربرد و ساده است که میتوانید در کارت ویزیت ها تراکت و پوسترهای خود استفاده کنید

فونت چیست؟
به مجموعه حروف‌هایی که با رابطه‌های گرافیکی تصویر نوشتاری یک زبان را نشان می‌دهند در زبان انگلیسی فونت گفته می‌شود.
در زبان فارسی کلمه قلم به جای فونت استفاده می‌شود. اما در بین افرادی که با کامپیوتر کار می‌کنند و یا آشنایی دارند بیشتر از کلمه انگلیسی فونت به جای قلم استفاده می‌گردد.

دانلود فونت sans

ویژگی فونت های سریف
این فونت ها از اولین فونت ها می باشند و می توانید این نوع فوت را در کتاب ها، مجلات، روزنامه ها و حتی تابلو های تبلیغاتی و صفحات وب مشاهده کنید. از ویژگی های بارز این نوع فونت ها که هم در حروف بزرگ، هم در حروف کوچک و هم در علائم و کاراکتر ها قابل مشاهده است، لبه های تیز، گوشه دار و تزئینی می باشد که به دلیل اینکه این گوشه ها بین حروف فاصله ایجاد می کنند به راحتی قابل خواندن هستند و به همین دلیل بیشتر در صفحات کتاب ها و روزنامه ها از آن ها استفاده می شود.

البته این لبه های تزئینی و تیز باعث شده است که این نوع فونت ها در صفحات مانیتور هایی که کیفیت پایینی دارند با مشکل خوانایی روبرو باشند. هر چند که امروزه کیفیت نمایشگر ها در حدی افزایش پیدا کرده است که دیگر جای نگرانی بابت استفاده از این نوع فونت در صفحات وب وجود نداشته باشد.

ویژگی دیگری که این نوع فونت دارد این است که عرض حروف و کاراکتر ها هم اندازه نیست، مثلا حرف A در این نوع فونت ها یک پای آن نازک تر از دیگری است.

ویژگی فونت های سنس سریف
این فونت ها، جدید و مدرن هستند و برخلاف فونت های سریف، فاقد لبه هستند و همچنین اندازه یکنواخت کاراکتر ها و حروف باعث شده است تا این نوع فونت ها ظاهری جذاب و دوستانه تر داشته باشند. از این نوع فونت ها بیشتر در صفحات وب استفاده می شود. این نوع از فونت ها چه در صفحه نمایش های کم کیفیت و چه صفحه نمایش های با کیفیت بالا، به راحتی قابل خواندن هستند و همین ویژگی باعث گردیده است که طرفداران زیادی پیدا کند.

نتیجه ی کلی:

نمی توان گفت کدام یک از این فونت ها زیباتر هستند و نسبت به دیگری برتری دارند و با توجه به این که این فونت ها را در چه جایی و چگونه استفاده کنید، می توانید به آن ها زیبایی ببخشید. البته سلیقه های فردی هم ملاک هستند و ممکن است مثلا شما با فونت های سریف راحت تر باشید یا بالعکس.

 

این فونت بصورت رایگان تهیه شده لذا استفاده و انتشار آن با ذکر منبع بلامانع می باشد

 

درصورت بروز هرگونه مشکل در دانلود یا اجرا حتما از منوی تماس با ما اعلام کنید تا در اولین فرصت مشکل شما پیگیری شود

اگر این فایل مورد پسند شما بود بالای مشخصات، به این فایل امتیاز دهید

پیشنهادات و نظرات خودرا پایین همین مطلب برای ما ارسال کنید

مطالعه بیشتر

توجه کنید:
  • پسورد فایل های دارای رمز www.tejiran.ir با حروف کوچک می باشد.
  • برای دریافت فاکتور و لینک دانلود، (Inbox - Spam) ایمیل خودرا بررسی کنید

بعد از دانلود و اجرای فایل لایه باز احتمال اینکه با صفحه سفید یا شطرنجی روبه رو شوید هست پس فایل PSD را اجرا کرده و از قسمت Layers روی پوشه مربوط به لایه ها (لایه ای با نام www.tejiran.ir) راست کلیک کرده و گزینه Ungroup را بزنید تا فایل ها قابل مشاهده شود

برای مشاهده پنجره لایه ها اینجا کلیک کنید

درصورتی که پنجره لایه ها برای شما فعال نیست گزینه F7 را در محیط فتوشاپ بزنید


فایل های وکتور نیز با نرم افزار ایلاستریتور قابل اجرا و ویرایش هستند

فایل های وکتور با پسوند ai را در کورل نیز میتوانید استفاده کنید

  • تمامی فایلها و محصولات سایت با زحمت فراوان طراحی یا تهیه شده اند لذا خواهشمندیم از هرگونه کپی طرح یا ایده خودداری کنید
  • فایلها برای استفاده شخص خرید کننده از سایت می باشد
  • شما مجاز به ویرایش و چاپ این طرح ها هستید
  • فروش و اهدای فایل های لایه باز ممنوع می باشد
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *