لندینگ پیج برای وبسایت در ۱۰ طرح متنوع

نوع فایل
AI,EPS,PDF,PNG,JPEG,SVG
حجم فایل
27 مگابایت
تاریخ انتشار
۱۶ تیر ۱۳۹۹
تعداد بازدید
2346 بازدید
12,000 تومان

لندینگ پیج برای وبسایت در 10 طرح متنوع (لایه باز)

لندینگ پیج

فایل لایه باز لندینگ پیج برای صفحات سایتتان که میتوانید ویرایش کنید و استفاده کنید که در هر پسوندی برای شما آماده شده است بصورت وکتور و png و ..

ابعاد بصورت وکتوری و با کیفیت می باشد که جای هیچ نگرانی بابت سایز وجود ندارد

امکان دانلود این فایل نیز با اشتراک ویژه وجود دارد

لندینگ پیج

لندینگ پیج چیست؟

یکی از ابزارهای اصلی و بسیار پرکاربرد در بازاریابی اینترنتی که به چشم می‌خورد، استفاده از صفحه فرود (لندینگ پیج – Landing Page) است، ابزاری که بسیار در وبسایت‌های بزرگ ایرانی همانند دیجیکالا، بامیلو و … برای رسیدن به اهداف مشخص شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست (به انگلیسی: Landing Page) : یک صفحه از سایت است که آن را به عنوان نقطه‌ فرود یک بازدیدکننده گویند، یا به تعبیری دیگر، به صفحاتی گفته می‌شود که دروازه‌ ورود بازدیدکننده به ‌سایت هستند.
به عنوان مثال یکی از راه‌های دیده شدن صفحات فرود استفاده از بنرهای تبلیغاتی است، بنرهای تبلیغاتی صفحات Landing Page را در سایت‌های خود یا سایت‌های دیگر پخش می‌کنند تا بتوانید نقطه فرودی را در سایت خود ایجاد کنید.
یا یکی دیگر از روش های رایج در بین سایت های ایرانی در جهت بازدید بیشتر، تلگرام است، از طریق کانال های تلگرام به سمت صفحات طراحی شده حرکت میکنند.
فرود آوردن بازدیدکننده می‌تواند اهداف خاصی دربرداشته باشد مثلا به دست آوردن اطلاعاتی از بازدیدکنندگان که به وسلیه آن بتوان با آنها ارتباط برقرار کرد یا می‌توان هدف از فروش یک محصول را مدنظر گرفت و یا صرفا کلیک بر روی یک لینک خاص هدف یک صفحه فرود باشد.
به صفحه فرود نیز صفحه هدف هم گفته می‌شود، صفحه‌ای که باعث افزایش بازدید و همچنین افزایش فروش می‌شود ولی این نکته به نوع طراحی یک صفحه فرود هم بسیار وابسته است، هر چه طراحی صفحه فرود مورد پسندتر کاربر باشد، شما نیز به هدف خود بیشتر نزدیک شده‌اید.


برای خرید بیشتر با مبلغ کم میتوانید از منوی خرید اشتراک ویژه بالای صفحه سمت چپ یکی از پلان ها را خرید کرده و فایل ها را بصورت رایگان دانلود کنید

درصورت بروز هرگونه مشکل در دانلود یا اجرا حتما از منوی تماس با ما اعلام کنید تا در اولین فرصت مشکل شما پیگیری شود

اگر این فایل مورد پسند شما بود بالای مشخصات، به این فایل امتیاز دهید

پیشنهادات و نظرات خودرا پایین همین مطلب برای ما ارسال کنید

مطالعه بیشتر

توجه کنید:
  • پسورد فایل های دارای رمز www.tejiran.ir با حروف کوچک می باشد.
  • برای دریافت فاکتور و لینک دانلود، (Inbox - Spam) ایمیل خودرا بررسی کنید

بعد از دانلود و اجرای فایل لایه باز احتمال اینکه با صفحه سفید یا شطرنجی روبه رو شوید هست پس فایل PSD را اجرا کرده و از قسمت Layers روی پوشه مربوط به لایه ها (لایه ای با نام www.tejiran.ir) راست کلیک کرده و گزینه Ungroup را بزنید تا فایل ها قابل مشاهده شود

برای مشاهده پنجره لایه ها اینجا کلیک کنید

درصورتی که پنجره لایه ها برای شما فعال نیست گزینه F7 را در محیط فتوشاپ بزنید


فایل های وکتور نیز با نرم افزار ایلاستریتور قابل اجرا و ویرایش هستند

فایل های وکتور با پسوند ai را در کورل نیز میتوانید استفاده کنید

  • تمامی فایلها و محصولات سایت با زحمت فراوان طراحی یا تهیه شده اند لذا خواهشمندیم از هرگونه کپی طرح یا ایده خودداری کنید
  • فایلها برای استفاده شخص خرید کننده از سایت می باشد
  • شما مجاز به ویرایش و چاپ این طرح ها هستید
  • فروش و اهدای فایل های لایه باز ممنوع می باشد
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *