آموزش لینک دار کردن متن در وردپرس با افزونه

بازدید: 2234 بازدید

آموزش لینک دار کردن متن در وردپرس با افزونه

با سلام وعرض ادب خدمت شما دوستان و وبمستران عزیز . در این مطلب میخوام افزونه ای را به شما معرفی کنم که با استفاده از این افزونه شما میتوانید متنی را که میخواهید ، در مطلب خود لینک دار کنید . یعنی کاربران و بازدید کنندگان وقتی که روی متن شما کلیک میکنند ، وارد صفحه ای میشوند که شما آدرس آن را به متن داده اید . گاهی اوقات دوستان و همکارانی هستند که میخواهند افراد بازدید کننده به صفحات دیگر سایت سر بزنند . برای این کار ما افزونه ی WPMU Automatic Links را به شما پیشنهاد و معرفی میکنم که به صورت خودکار عباراتی که شما مشخص کردید را به صفحه ای که برای اون عبارت مشخص کردید لینک میدهد.

چگونه به متن مطالب سایت لینک اضاف کنیم

در ادامه ی مطلب خودم میخوام چگونگی استفاده و کاربرد این افزونه را به شما توضیح و آموزش دهم . پس با ادامه ی مطلب ما همراه باشید . همانطور که میدانید ابتدا باید افزونه را دانلود ، سپس نصب و پس از آن افزونه را فعال کنید . پس از فعال کردن افزونه ، در کادر سمت راست که مربوط به پنل مدیریت میشود ، در منوی تنظیمات گزینه ای اضاف میشود به نام خود افزونه یعنی گزینه ی WPMU Automatic Links .

راهی برای لینک دار کردن متن در کل مطالب در سایت

در ادامه ی مطلب میتونم بهتون کمک کنم که چجوری از این افزونه استفاده کنید . پس از کلیک روی گزینه ی افزونه وارد صفحه ای میشوید که تصویر آن را برای شما گذاشتم .

آموزش لینک دار کردن متن در وردپرس با افزونه

همانطور که در تصویر بالا می بینید دو گزینه به نام های Link و Add Link مشاهده میکنید که شما باید روی گزینه ی دوم کلیک کنید . پس از کلیک صفحه ای دیگر برای شما باز میشود که آن را در پایین می بینید . سپس مشخصات خواسته شده را پر کنید و پس از آن روی گزینه ی Add کلیک کنید . اکنون متن هایی که مشخصات آن ها را وارد کرده اید در متن لینک دار شده اند .

آموزش لینک دار کردن متن در وردپرس با افزونه

امیدوارم از این مطلب ما لذت برده باشید .

مطالعه بیشتر