آموزش غیرفعال کردن گراواتار در سایت وردپرس

بازدید: 1973 بازدید

آموزش غیرفعال کردن گراواتار در سایت وردپرس

گراواتار یک سیستم می باشد که توسط تیم سازنده وردپرس ساخته شده است و در خیلی از سایت ها استفاده میشود و توسط آن تنها با یک بار ثبت نام کردن و اپلود تصویر کاربری مورد نظرتان میتوانید در بیشتر سایت هایی که نظر دادید تصویر پروفایلتان را به عنوان تصویر فرستنده دیدگاه یا مطلب ببینید و این سیستم خیلی خوبی هست ولی ممکن هست به هر دلیل مانند کاهش سرعت سایت و یا هر دلیل دیگر بخواهید استفاده سایتتان از این سیستم را غیرفعال کنید پس با ما همراه باشید با آموزش غیرفعال کردن گراواتار در سایت وردپرس.

خب برو تا بریم : ابتدا وارد اکانتتان شوید که قطعا شما مدیر سایت هستید وگرنه که دستتون به جایی فصل نیست ? حالا از منوی سمت راست پنل مدیریتوردپرس به ادرس “تنظیمات” –> “گفتگو ها” بروید و در آنجا به بخش آواتار بروید و تیک گزینه نمایش “نمایش نیم رخ” را بردارید و روی گزینه ذخیره کلیک کنید مانند تصویر زیر :

آموزش غیرفعال کردن گراواتار در سایت وردپرس

الان دیگه به طور کامل گراواتار ها از سایت شما حذف شده اند و دیگر نمایش داده نمیشوند نه در صفحه پروفایل شما و نه دیدگاه ها و نه باکس نویسنده دیگر نمایش داده نمیشوند و فقط یک تصویر پیشفرض نشان داده میشود همین.

همچنین میتوانید با استفاده از افزونه هایی مانند افزونه userpro فارسی وردپرس به کاربران اجازه بدهید تا خودشان داخل سایت شما تصویر پروفایلشان را اپلود کنند.

مطالعه بیشتر