طراحی فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین

بازدید: 1758 بازدید

طراحی فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین

طراحی فروشگاه اینترنتی

ساعت ۲ بود که صدای رسیدن دو پیامک را پشت سر هم شنیدم، تو دلم گفتم باید بفهمم بالاخره چطور می‌شود از دست این پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم راحت شد. ساعت ۴ که داشتم کارهای بانکی‌ام را با اینترنت انجام می‌دادم یاد نوتیفیکیشن پیامک‌های ظهر افتادم و پیش خودم گفتم اگر قبض موبایلم آمده آن را پرداخت کنم.

پیامک‌های جدید را باز کردم با دو پیغام «سفارش به شماره *** در وبسایت شما ثبت شد …» و «واریز وجه بانک هم به مبلغ ۳۰ هزار تومن …» که پشت هم آمده بودند مواجه شدم. بله، من بالاخره بعد از حدود دو ماه از راه اندازی فروشگاه اینترنتی‌ام، لذت اولین فروش اینترنتی را تجربه کردم و در آن لحظه هیجان انگیز نمی‌توانستم تصور کنم بعد از گذشت دو سال میزان فروش من از سایتم تقریبا ۵ برابر فروشم از دکه کوچیک بدلیجات فروشی‌ام در بازار خرید تجریش می‌شود. الان کلی چیزهای متنوع دیگر از جمله فنجون‌های فانتزی و انواع هدیه هم در سایتم عرضه می‌کنم و قصد دارم کم‌کم فروش پوشاک زنانه را هم شروع کنم.

فروش اول یک فروشگاه آنلاین بدلیجات (دو ماه بعد از راه اندازی)

فروشگاه 1 - طراحی فروشگاه اینترنتی

فروش نیمه ماه یک فروشگاه آنلاین ابزارآلات (دو سال بعد از راه اندازی)

فروشگاه 2 - طراحی فروشگاه اینترنتی

چرا من باید محصول و خدمات خودم را از طریق اینترنت عرضه کنم؟

در دنیای امروز، با توجه به مشغله‌های کاری و کمبود فرصت برای خرید حضوری و فیزیکی، تمایل مردم به خرید آسان‌تر و سریع‌تر بیشتر شده. شما به عنوان صاحبان مشاغل و ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات باید به این نیاز مشتریان توجه بسیار زیادی داشته باشید. با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هم می‌توانید مشتریان حضوری خود را به خرید اینترنتی تشویق کنید و هم می‌توانید مشتریان جدیدی را جذب کنید.  با توجه به اینکه در هر لحظه و هر مکانی فروشگاه شما در دسترس مشتریان هست، شما بدون حضور در فروشگاه و مغازه خود، می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. یک فروشگاه اینترنتی باعث افزایش تعداد مشتری و اعتبار شما شده و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از میان انبوه انتخاب‌ها، کالا و خدمات مناسب خود را انتخاب کنند. اتصال به درگاه‌های بانکی و روش‌های جدید حمل و نقل باعث سرعت بخشیدن به فرآیند فروش و در نتیجه افزایش سود شما خواهد شد.

در ادامه مروری می‌کنیم بر مزیت‌های دیگر طراحی فروشگاه اینترنتی:

  1. ارائه اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تری از محصولات و خدمات، از جمله عکس، فیلم، توضیحات کامل، نحوه‌ی استفاده، مقایسه‌ی محصولات
  2. پرداخت پول از طریق درگاه‌های بانکی آنلاین ضامن امنیت مالی مشتری و تسریع در فرآیند فروش
  3. ایجاد نظم در کارها و کاهش ترافیک در خیابان‌ها و کاهش اتلاف وقت،کاهش انواع آلودگی‌ها از جمله آلودگی صوتی، زیستی و در نتیجه جلوگیری از بیماری‌ها و مسمومیت‌ها
  4. برای شروع یا گسترش کسب و کار خود نیاز به صرف هزینه هنگفت برای خرید یا رهن مکان فیزیکی جدید یا بزرگ‌تر ندارید. کافی‌ است محصولات و خدمات خود را در فروشگاه اینترنتی‌تان بیشتر کنید که مسلما هزینه‌ی چنین بهبودی نسبت به حالت سنتی قبل بسیار کمتر و برعکس سرعت رشد شما بسیار چشمگیرتر خواهد شد.

فروش اینترنتی-طراحی فروشگاه اینترنتی

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی از کجا باید شروع کنم؟

شاید با خود بگویید که برای راه‌ اندازی یک فروشگاه اینترنتی از کجا باید شروع کنم؟ اگر علاقمند به طراحی سایت هستید شما می توانید خودتان دست به کار شده و با استفاده از آموزش های همیار وردپرس و خرید قالب و افزونه از ژاکت فروشگاه اینترنتی خود را طراحی و راه اندازی کنید و اگر علاقه‌ یا زمان کافی برای این کار را ندارید و می‌خواهید در دوازده روز صاحب یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با طرح دلخواه خود شوید، طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به همیار توسعه سپرده و از خدمات آموزش و پشتیبانی گسترده بعد از تحویل سایت و همچنین از هدیه ویژه “اپلیکیشن فروشگاهی موبایل” (رایگان) بهره مند شوید.

مطالعه بیشتر