نحوه اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس

بازدید: 2282 بازدید

سلام دوستان امروز برای شما پلاگین رایگان وردپرس را اماده کرده ام تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه ای با استفاده از ان قابلیت های دیدنی را به سایت خود اضافه نمایید. شاید به تازگی بسیاری از شما ها به فسبوک مراجعه کرده باشید اگه توجه کرده باشید فیسبوک لایک های زیبایی را برای مطالب خود ایجاد نموده است که به شکل های مختلفی بوده است اگر شما هم می خواهید که چنین واکنش هایی را به سایت خود اضافه و داشته باشید با این مطلب همراه باشید زیرا این واکنش های احساس به بازخورد سریع کمک می کند و یک ایده بسیار عالی می باشد.

نحوه اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس

کار با این پلاگین کاربردی وردپرس DW Reactions بسار راحت بوده است و به سادگی قابل اجرا می باشد به صورتی که با این افزونه رایگان وردپرس با رفتن بر روی لایک بسیاری گزینه های دیگر نمایان می شود.

1

را ه اندازی واکنش های احساسی در وردپرس

حالا به شما نشان خواهم داد که کار با این پلاگین وردپرس چگونه است. ابتدا شما باید کار خود را با دانلود افزونه DW Reactions شروع نمایید بعد از اتمام دانلود و نصب کردن در پیشخوان وردپرس خود به قسمت تنظیمات رفته که در آن شما متوجه آیتم جدیدی با نام Reactionss خواهید شد که با کلیک بر روی آن به صفحه ی جدید جهت پیکر بندی افزونه منتقل می شوید.

reactions-settings

این افزونه وردپرس طوری عمل می کند که کاربران ثبت نام شده میتوانند ازش استفاده کنند اما شما میتونید دو گزینه بالایی یعنی Show reactions button. و Show reactions count. را تیک دار نمایید تا همه بتوند واکنش و لایک خود را قراردهند در ضمن دوستان اگر میخواهید که همه مطالب این واکنش را نداشته باشند و فقط صفحات و مطالب خاصی چنین ویژگی را داشته باشند ابتدا دو گزینه اول را غیز فعال نموده و کد کوتاه را در مطلب خاصی که میخواهید آن را داشته باشید کد کوتاه [reactions] را قراردهید.

reactions

حال شما میتونید به سایت خود برای دیدن و کار با این افزونه مراجعه نمایید تا در عمل آن مشاهده کنید

امیداروم این افزونه به شما در کارهاتون کمک کرده باشد و موفق باشید.

 

منبع:

bigtheme

مطالعه بیشتر